Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (zwrot)
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
-
Masz 14 dni na zwrócenie zamówienia bez podania przyczyny (jeżeli zmieniłeś wymiary projektu, kolor lub inne, wprowadzając jednocześnie istotne zmiany w zamówieniu, przed wysyłką koniecznie skontaktuj się z nami - w takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu - patrz regulaminy )
-
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - dołącz go do przesyłki razem z paragonem. Formularz zwrotu umieszczony jest poniżej.
-
Zabezpiecz przesyłkę w taki sposób, by nie została ona uszkodzona podczas transportu i odeślij na adres: NINKI WOOD Marzena Żelazkowska ul. Słoneczna 23 B, 05-126 Nieporęt
-
Pamiętaj, że artykuł nie może nosić śladów użytkowania. Nie może mieć oderwanej metki, plomby zabezpieczającej. Musi być odesłany w oryginalnym pudełku. Produkt uszkodzony w transporcie, nie podlega zwrotowi. Produkt ze zmianami dokonanymi na życzenie klienta, nie podlega zwrotowi. Produkt personalizowany nie podlega zwrotowi.
-
Przed wysyłką zwrotu konieczne jest wysłanie e-maila powiadamiającego nas o chęci dokonania zwrotu (sklepninkiwood@gmail.com).
Dokonanej przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki/towaru. Zdecydowanie polecamy wybieranie takiej opcji wysyłki, by paczkę można było śledzić i namierzać.
Reklamacja
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklepninkiwood@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Słoneczna 23 B, 05-126 Nieporęt. Możesz sam opisać wady artykułu, albo skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, który udostępniamy poniżej.
W związku z wadą możesz żądać:
-
wymiany rzeczy na wolną od wad,
-
usunięcia wady
lub złożyć oświadczenie o:
-
obniżeniu ceny,
-
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi lampki led objęte są gwarancją 12 miesięczną. Po opływie okresu gwarancyjnego świadczymy płatne usługi/naprawy serwisowe.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.